Nu går det framåt igen

ja, det gör det väl alltid mer eller mindre, men det jag syftar på är den stora beställning som jag berättade om tidigare. Nu har jag nämligen varit och shoppat ihop en hel del pärlor. Ska sätta mig och pyssla ihop lite halsband så att jag hinner leverera alla 21 st halsband med tillhörande armband direkt efter nyår.
Bilder på halvfärdiga och färdiga resultat borde kunna fixas idag så ni ser hur det ser ut när jag pysslar.

Efter att ha pysslat färdigt idag så ska jag till Maria i klassen för lite julmys. Blir middag och julklappsutdelning med tjejerna. Ska bli roligt. Har inte haft jätte mycket julkänsla direkt ännu så jag kanske får det idag. Hoppas!


Nej, nu ska jag se till att få lite halsband gjorda.


Kommentarer

En liten kommentar kanske:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0