Storstadsbo

Det har hänt mycket sen sist. Nästan lite för mycket. Orkar inte ta upp allting här. Var ju nästan tre veckor sedan jag skrev.
Har liksom inte haft lust. Eller lust har jag nog faktiskt haft, men lite skrivkramp tror jag. Har inte kunnit få ner mina tankar och funderingar genom fingrarna till tangenterna på min nya dator och upp på skärmen. Knepigt det där med skapande av text. Får det inte riktigt att fungera.

Men om jag nu ska berätta om det viktigaste i mina ögon och öron m.m. just nu som har hänt sen sist  så måste det nog vara att jag snart kommer flytta hemifrån. Jag har länge drömt om en storstad med mängder av människor, stress så det står härliga till och en känsla av att aldrig riktigt vara ensam. Det låter kanske inte så bra, men jag tror att det är bra för mig, jag hoppas. Nu är det väl så att Stockholm inte riktigt har varit den där staden som legat som en bakgrund i alla mina drömmar. Det har nog varit något ännu större och ännu vackrare som lockat mig, men det är en bit på vägen. Ett ganska stort steg för en liten flicka som mig och ärligt talat är det inte dags att efter 5 år ihop med samma människa på något sätt att utveckla relationen.

God natt!

Kommentarer

En liten kommentar kanske:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0