Teknikens under + STYLISTA

Har tappat bort min skiva som är till för att installera program så att mobilen och datorn ska kunna snacka med varandra och det är inte kul. Ville lägga upp vad jag gjort idag, men det får vänta till imorgon helt enkelt. Det jag gjort är i alla fall att jag har pysslat lite med min stora order. Jag har tillverkat två armband till dem svart/vita halsbanden jag redan gjort och sen så gjorde jag ett lila/vitt halsband med tillhörande armband. Det blir mycket pyssel just nu helt enkelt.

Idag har jag även pratat med en gammal klasskompis från gymnasiet. Vi bestämde att vi ska träffas nu den 29 och det känns spännande. Hon har nämligen skaffat sig en bebis som snart är ett år och en lägenhet som jag inte sett.

Imorgon så tror jag att jag ska ta en sväng ner till frisören och fixa min utväxt som börjar bli lite jobbig. Sen ska jag hämta upp Julia klockan 19.00 och dra till Stockholm för fest på Kth´s arkitektskola med Chrille och hans vänner. Ska bli super kul att träffa alla som han umgås med på dagarna.

Nej, nu ska jag kolla om det kommit ett nytt avsnitt av stylista som man kan slö titta på innan man somnar. Är det någon annan som tittar på det?

God natt!

Kommentarer

En liten kommentar kanske:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0