Träningsvärk :)

Köpte ett träningskort i måndags när jag var sjuk. Kändes som rätt tillfälle faktiskt. Nej, men skämt åsido. Det känns verkligen super bra att ha kommit igång igen med träningen, det känns roligt och som om det kommer bli av ofta. Det är nämligen så att vi nu är fem tjejer i klassen som tränar på samma gym, samt att Chrille min älskling också köpt ett kort. Så det lär inte bli svårt att hitta träningskompisar.

Så till det jag egentligen både vill beklaga mig och samtidigt brösta upp mig över är min träningsvärk. Ca: 75% av mig tycker att träningsvärk är fantastiskt just nu, då jag verkligen känner att jag gav allt i förrgår (överkroppen) och allt idag (underkroppen). Sen har vi ju de resterande 25% som inte alls gillar träningsvärk. Det gör ju faktiskt sjukt ont på vissa ställen och man blir så handikappad! Fast det är lugnt för jag är ledig imorgon så jag kan ligga hemma och vara schizofren över träningsvärken för att sedan på söndag gå på kroppen igen med ett yoga pass.

Om det är någon som vill dela med sig av sina träningstips är det fritt fram.

Kommentarer

En liten kommentar kanske:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0