Duktig som få

Denna dag började inte direkt roligt då jag vaknade med jordens mensvärk. Klarade inte av att ta mig till skolan vilket var riktigt trist då det nya projektet startade idag. Värken mattades dock av fram mot eftermiddagen så jag drog ner till stan för ett möte på CMS träning och hälsa. Detta resulterade i att jag blev 6 000 kr fattigare men ett gymkort rikare. Nu ska Amelie "bli mer vältränad än vad hon redan är" (citat från samtal med en viss Kalle som var ovanligt trevlig). Sen bar det av till banken och ett nytt visa kort beställdes och internetbank aktiverades. Äntligen! Kvällen har jag spenderat med familjen och Julia. Vi har kollat på en super läskig film vid namn "Mirrors" och käkat lite chips. Mysigt värre.

Nu ska jag googla fram CMS hemsida så att jag vet vilket pass jag ska gå på imorgon. Sen ska jag kolla om jag kan hitta klippet från gårdagens hål i väggen. Det låg inte ute igår så jag håller tummarna för att det finns idag.

Hörs imorgon!

Kommentarer

En liten kommentar kanske:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0