Helgen i korthet

Japp, nu ska vi snabbt dra förbi helgen eftersom att uppdateringen har varit urusel.

Fredagen spenderades med pojkvän och tv. Vi somnade redan klockan halv elva i soffan då båda var svintrötta efter veckans studier.
Lördagen var en super mysig dag. Jag och ovan nämda drog på en biltur till Vingåkers Factory Outlet och Julia. Hittade en klänning och ett par jeans. Älskling hittade också jeans och en tröja. Nöjda var vi och svängde förbi Katrineholm för en pizza. Kvällen spenderades på Mc Ewans utdelandes kort.
Söndag(idag) har jag och samma man käkat lunch på Hellmans och vandrat runt i nyköpings hamn som hela den sidan av Nyköping. Min bil har gått sönder (ingen aning om vad som är fel på den) och jag har även haft en pyssel kväll med min mor. Två armband, ett halsband och ett par örhängen har skapats. Kanske kan fota något av det imorgon.

Nej, nu ska jag npg ta och titta på kvällens avsnitt av hål i väggen innan jag somnar. Jag kan ju inte missa mina favorit bloggare roa sig i tajta silver dräkter och röda hjälmar.

God natt på alla som ska sova!

Kommentarer

En liten kommentar kanske:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0