Sthlm nästa

Det blir en tidig morgon imorgon. Tåget går klockan 08.08 till sthlm med julia och det står shopping och ta hand om sig själv på schemat. Det har varit en så stor press på oss veckan som varit och inte bara i tid utan också i kvalité på vårat arbete så jag ser verkligen fram emot att få bara vara.

Var inne på topshops hemsida idag och kollade runt och på bara klänningar och toppar hittade jag över 20 plagg som jag absolut vill ha. Inte bara sådant jag tycker är snyggt. Utan verkligen, verkligen vill ha! Hade det funnits ett topshop nära mig hade min plånbok inte varit tjock kan jag lova.

Nu måste jag gå och lägga mig tror jag. Kanske tar mig en titt i senaste Vouge (gb) för lite inspiration till shoppingen imorgon.

God natt och glöm inte att ta hand om er!

Kommentarer

En liten kommentar kanske:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0