Vila för både kropp och själ

Igår var det vila för kroppen (fysiska jag) som gällde då den helt slog bakut på mig och idag var det själen (psykiska jag) som fick sig en ordentlig dos energi. Det blev som sagt en resa till Sthlm med Julia från klassen. Jätte mysigt var det, även fast tåget stod still i "ca 34 min". Jag shoppade en jacka på zara, ett par leggins med blixtlås på gina och även en sjal med spännen för mysiga hemma kvällar. Shoppade även ett par stickade tofflor till skolan och lite nytt löshår fast på clips. Skit smidigt va det att sätta dit. Fixade det på tåget utan spegel.

Imorgon är det feedback på våra resultatrapporter. Hoppas verkligen det gick bra.
Nu ska jag gå och lägga mig tror jag så att all ny energi inte försvinner bort från mig igen.

God natt!


(ps. topshop sög idag. Riktigt skumt, hittade verkligen ingeting där. ds.)


Kommentarer

En liten kommentar kanske:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0