Kunligt bröllop - fort..

Självklart kan jag, som så många andra, inte sluta spekulera kring kronprinssesan Victorias bröllopsklänning. I inlägget innan recenserade jag ju Elle's val av inspiration, men nu tänkte jag ge er mina tankar.

 

1976 var då den nuvarande kungen gifte sig med Silvia och klänning var enligt mig fantastisk. Ännu idag skulle denna klänning fungera och jag tror inte det är omöjligt att Victoria väljer att bära samma Dior klänning som mor sin. Skulle detta inte ske gissar jag på en Lars Wallin skapelse. Super långt släp, trekvarts ärm med lite vidd på slutet och som detaljer, en himla massa swarovski kristaller.  Kanske något som liknar dessa två klänningar:


Kommentarer
Postat av: ullrika

jag tror precis som du. brukar hon inte bära mycket lars wallin? enkla ruskigt välskräddade klänningar i såna där fantastiska material en annan bara kan drömma om. tror det blir nåt sånt. enkelt, men väldigt väldigt fint. och kanske nån liten oväntad twist eller "överraskning"!

2009-02-26 @ 13:37:59
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Patricia

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 01:18:45
URL: http://gravidforsakring.net

En liten kommentar kanske:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0