Rodarte for fall 09


Även om jag har lite svårt att tänka på kommande höst och planera in vad jag vill ha på mig då så kan jag inte låta bli när jag ser vad Rodarte har att komma med. Skira material, lager effekter, mönster, skulpturaktigt och krackeleringar är bara lite av det man får se och färgerna, greige och svart som bas och gul, blå och grön som accent, allt i en lätt metallisk känsla. De höga stövelskaften är så snygga och känns väldigt praktiska i ett kallt land som Sverige. Ett par 40 den strumpbyxor och man är klar för dagen! Älskar även fjädrarna som känns som en frisk fläkt till höstens gråa dagar och halsdukarna är helt underbara. Började med liknande i höstas som jag har sålt och som har uppskattats väldigt mycket. Praktiskt utan lösa ändar! Helt enkelt en väldigt lyckad kollektion!

Kommentarer
Postat av: Estefany

sv: åh tack :D, ja det är ritkgti kul, japp statastiken höjs då med :D.kram

2009-02-18 @ 18:36:24
URL: http://mystuff.blogg.se/

En liten kommentar kanske:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0