Elle Galan 2009

Ja, man missade den ju i år igen. Det får bli nästa år. Då ska jag vara bjuden!
Har tröstat mig själv genom att glo på vimmelbilderna på Elle's hemsida och valt ut vilka jag tycker klädde sig snyggast under kvällen.

Håller någon med?

 
Super snygg klänning i precis rätt färg för henne och med precis rätt accesoarer.


Egen stil och egen design. Söt som socker och jag älskar det!


Strumpbyxorna är så himla snygga! Passar perfekt till den annars ganska tråkiga klänningen.


Kedjor i mängder har i alla fall inte jag fått nog av ännu. Underbart snyggt med diskreta kläder och skor.


Glansigt och elegant. Riktigt snyggt med dem spetsig tå på skorna.

Tråkigt nog har Elle's sida krånglat en hel del för mig så jag har inte lyckats kolla på alla bilder, men bland dem jag såg har jag plockat ut godbitarna.

Tråkigt två var att hela datorn krångla och att detta inlägg skulle ha publicerats igår, men nu funkar det i alla fall.


Kommentarer

En liten kommentar kanske:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0