nya lägenheten

Nu har vi sovit två nätter i våran alldeles egna lägenhet och är snart på väg mot den tredje. Skolan imorgon och tidig sängdags för mig. Ska upp redan klockan sex imorgon. Lite skillnad mot när jag bodde i Nyköping och inte behövde gå upp förens klockan åtta, men det ska nog gå bra.

Helgen har såklart spenderats väldigt mycket i bilen, transporterandes grejer, men jag tycker att vi börjar komma i ordning nu faktiskt. Ska försöka ta några bilder så ni får se hur jag bor.

Nej, nu ska jag nog göra något vettigt, som att måla klart min andra tavla jag börjat på.

Kommentarer
Postat av: laila

Hallå Hjärat

Nu när man inte ser dig så ofta får vi väll titta på dig här.

Puss puss

2009-01-19 @ 20:10:05

En liten kommentar kanske:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0